Avea| Woops

Viral Kampanya

Avea, yeni gençlik markası Woops’u sosyal medyayı sallayacak bir lansmanla duyurmak istedi. Biz de sallanmadan iş ortağımız College Production’la kolları sıvadık. Amacımız Türkiye’nin en büyük Twitter buluşmasını Avea sponsorluğunda organize etmekti. Twitter fenomenleriyle birlikte operasyonu başlattık.Taci Kalkavan fitili ateşleyip diğer fenomenlere bi’buluşalım mı gençler diyerek sinyali verdi. Fenomenlerle birlikte takipçiler de balıklama atlayınca işler büyüdü. Binlerce insanı ağırlayacak buluşma için Maslak Arena’ya atılan tweet’in cevabı ‘’Faturayı kime yazalım?’’ olunca herkes buz kesti. Ama Avea devreye girip ‘’Hesabı bize yazın’’ deyince Maslak Arena’da Hande Yenerli, Murat Dalkılıçlı şahane bir gece organize edildi.

Viral olarak tüm twitter alemini saran kampanyamıza anlaşmalı olmadığımız fenomenler bile katıldı. Kampanya ‘’@barackobama @whitehouse Başgan #Bibulussak ev müsait mi? Tembih ederim çok şaapmayız evi :/ @tacikalkavan’’ tweet’iyle uluslararası boyut kazandı. Ya tutarsa denerek Rihanna’ya #BiBulussak if you come, i şayn brayt lake daymınt@tacikalkavan’’ tweet’i atıldı.

Avea Woops gençlerin kalbinde taht kurdu. Kampanya BiBulussak hashtag’iyle organik bir şekilde 3 defa trend topic oldu, 27.000 tweet atıldı. Kampanya sonunda 20.000.000 gibi dev bir rakama eriştik. Üstelik, milyonlarca dolarlık reklam harcamasıyla eş değer sonuçlara ulaşan bu kampanyayı 5 günde yaptık.

more